Cennik usług

Przygotowaliśmy dla Ciebie wycenę oraz orientacyjny czas wykonania dla każdej usługi, kliknij odpowiedni odnośnik aby przejść do dokładnego opisu.

Nie widzisz usługi która Cię interesuje? Skontaktuj się z nami a chętnie wycenimy rozwiązanie Twojego problemu.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów

Jak długo trwa naprawa?

Kurierzy zwykle potrzebują 24 godzin w każdą stronę, a nasze średnie czasy naprawy to 3-4 dni robocze. W sumie cały proces trwa średnio 3-5 dni roboczych w zależności od dostępności części. Przy naprawach płyt głównych oraz układów BGA zastrzegamy sobie możliwość naprawa w ciągu 14 dni.

Jaki będzie koszt naprawy? Ile zapłacę za diagnozę?

Podane przez nas ceny na naszej stronie internetowej są przybliżonymi kwotami. Jednak możliwe jest wystąpienie więcej niż jednej usterki.

Diagnoza oraz wycena usterki jest zawsze bezpłatna, poinformujemy Cię o wszystkich czynnościach oraz całkowitej kwocie naprawy.

 

Jedynym wyjątkiem kiedy pobieramy opłatę za diagnozę w kwocie 50zł brutto, są bardziej skomplikowane naprawy jak w przypadku płyt głównych.

 

Czy zabezpieczacie dane klienta?

Tak, podczas przyjęcia urządzenia na prośbę klienta zostaje zapisana informacja o wykonaniu pełnego backupu, dyski z danymi klientów są przechowywane przez cały czas naprawy w zamkniętej szafie z zamkiem elektronicznym przeznaczonej do archiwizacji danych.

Co, jeśli nie uda się naprawić laptopa?

Nie pobieramy opłat za niewykonaną naprawę.

Nie jest zwracana opłata za zaakceptowaną diagnozę szczegółową (50zł) oraz kwota za przesyłki kurierskie (19zł)

Jaki jest okres gwarancji za naprawę?

Standardowy okres gwarancji to 6 miesięcy, w przypadku nietypowych napraw oraz laptopów po zalaniu gwarancja jest ustalana indywidualnie.

W przypadku kontrolerów do gier okres gwarancji to 1 miesiąc.

Czy otrzymam fakturę za naprawę?

Oczywiście, jesteśmy płatnikami VAT

Jak dotrzeć do serwisu?

Serwis mieści się na poziomie -1 w biurowcu Centrum  Jabłoniowa przy skrzyżowaniu ulic Jabłoniowa – Turzycowa – Leszczynowa  – wejście do serwis znajduje się naprzeciw szlabanów osiedla INPRO.

Usytuowanie serwisu komputerowego w bliskiej odległości od przystanku autobusowego  (autobus linii 164, 174 i 574)   pozwala na bezproblemowy dojazd środkami komunikacji miejskiej.

Dla osób posiadających własny środek transportu, do dyspozycji jest duży parking przy kompleksie handlowo – usługowym.

W tym samym budynku znajduje się:

(Fresh market, apteka, przychodnia).

Ile kosztuje odbiór sprzętu?

Odbiory realizujemy za pośrednictwem kuriera DPD, koszty transportu to 19zł w obie strony.

Na czas transportu wykupujemy ubezpieczenie przesyłek.

Czy moje urządzenie będzie bezpieczne?

Oczywiście, na czas serwisu oraz przechowywania wszystkie nasze naprawy mają ubezpieczenie. Poza godzinami pracy lokal jest chroniony przez zewnętrzną firmę ochroniarską.

Jak spakować przesyłkę?

Jeżeli w przypadku małych urządzeń wystarczy folia bąbelkowa i opakowanie, to przy większych i droższych laptopach należy użyć oryginalnego opakowania (tj. Pudełka, w którym znajdował siępodczas zakupu), jest to najlepszy sposób aby zagwarantować ochronę dla urządzenia podczas transportu.

Jeśli nie masz oryginalnego opakowania, użyj pudełka o odpowiednim rozmiarze z dużą warstwą opakowania ochronnego (to znaczy folii bąbelkowej).

Przesyłki w serwisie otwierane są przy kurierze dodatkowo w przypadku uszkodzenia powstałego w wyniku złego zapakowania bądź uszkodzenia powstałego w czasie transportu zapisywany jest monitoring.